Profil ₺0,000
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Kişisel Veriler Politikası
  • İade/ Değişim Talebi Koşulları
  • Gizlilik ve Güvenlik Politikası
  • Ön Bilgilendirme Koşulları
  • Hakkımızda

İade/ Değişim Talebi Koşulları

İADE POLİTİKANIZ NEDİR?

  • İade süresi teslimat tarihinden itibaren 14 gündür.
  •  Kullanmakta olduğunuz web sitesi üzerinden elektronik ortamda sipariş verdiğiniz takdirde, size sunulan ön bilgilendirme formunu ve mesafeli satış sözleşmesini kabul etmiş sayılırsınız.
  •  Alıcı ve satıcı, ürünün teslimi, iade ve değişimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği (Resmi Gazete Tarih ve Sayı: 27.11.2014/29188) hükümleri ile yürürlükteki diğer kanunlara tabidir.


ALDIĞIM ÜRÜNLERİ NASIL İADE EDEBİLİRİM?

  • Uygulama/web sitemizde siparişlerimiz sayfası üzerinden, 0 (531) 862 75 00 numaralı müşteri hizmetleri hattı üzerinden ve 0 (531) 862 75 00 numaralı Whatsapp destek hattı üzerinden iade talebinizi sözlü veya yazılı bir şekilde bildirmeniz gerekmektedir.


İADE KOŞULLARINIZ NEDİR?

  • İade edeceğiniz ürünün, paketi hasar görmemiş, ambalajı veya jelatini kesinlikle açılmamış, varsa emniyet bandı kapalı halde, kullanılmamış veya tekrar satılabilirliği bozulmamış olması gerekmektedir.
  • Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş (örnek: orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilmez) tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
  • Alıcı, malın teslim tarihinden itibaren 14 gün içerisinde ayıplı mal bildiriminde bulunursa; ürünü iade etme, ücret iadesi, ücretsiz değişim haklarından birine sahiptir.
  • Ürünün içeriği ile ilgili belirtilenin dışında bir durum söz konusu olması durumunda satıcıya ait 0 (531) 862 75 00 numaralı Whatsapp destek hattı üzerinden Görsel/Video gibi kanıtlar göndererek iade ya da değişim talebi değerlendirilecektir.


İADE KARGO ÜCRETİ KİME AİTTİR?

  • İade etmek istediğiniz ürün / ürünler ayıplı ise kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Bu durumda anlaşmalı kargolar ile gönderim yapmanız gerekir.
  • İade koşullarını kapsamayan durumlarda ise kargo ücreti alıcıya aittir.
  • Değişimi yapılan ürünün (Aksi belirtilen koşullar dahilinde satıcı tarafından belirtilmediği sürece) kargo ücreti, alıcıya aittir.

İade Adresi: Altıntepe Mahallesi, Bağdat Caddesi, No:69 Maltepe/Istanbul

 

İADE SÜREM DOLDU, ÜRÜNÜ İADE EDEBİLİR MİYİM?

  • Mesafeli Satış Sözleşmesine göre internetten veya mobilden satın alınan bir ürünü iade etme süresi 14 gündür.
  • 14 günlük süre ürünü kargodan teslim aldığınız gün başlar.


İADE/İPTAL ETTİĞİM ÜRÜNÜN ÜCRET İADESİ NE ZAMAN YAPILACAK?

  • İade edilen ürün kullanılmış, yıpranmış bir şekilde satıcıya ulaşırsa ücret iadesi yapılmaz. Ürünler alıcının adresine tekrar gönderilir.
  • Ücret iadesi, ürünün satıcının eline ulaştığı andan itibaren iade koşullarını sağladığı takdirde 7-14 iş günü içerisinde gerçekleşmektedir.
  • İade ve değişim süreci ile ilgili olarak alıcı, satıcıya ait 0 (531) 862 75 00 numaralı müşteri hizmetleri hattı üzerinden soru ve şikayetleri için iletişim kurabilir.
İade/ Değişim Talebi Koşulları

Altıntepe Mahallesi, Bağdat Caddesi, No:69 Maltepe / İstanbul

0 (531) 862 75 00

E posta listesine katıl

İade/ Değişim Talebi Koşulları İade/ Değişim Talebi Koşulları

YARDIM

©2024 Fermosol Kozmetik Hiz. - Her Hakkı Saklıdır.
Tasarım ve Uygulama Asmbly Idea